Не так важливо вчити дітей, як потрібно створити ситуацію, у якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням.
Детальніше тут: http://ivanushunsoroku.webnode.com.ua/navchaln%D1%96-tekhnolog%D1%96i/osobist%D1%96sno-zor%D1%96entovane-navchannya/
Детальніше тут: http://ivanushunsoroku.webnode.com.ua/navchaln%D1%96-tekhnolog%D1%96i/osobist%D1%96sno-zor%D1%96entovane-navchannya/
Не так важливо вчити дітей, як потрібно
створити ситуацію, у якій дитина просто не може не вчитися і робить це із
задоволенням.
К. Роджерс
Навчати – це значить знати, куди ти можеш
піти і створити шлях таким цікавим і приваблюючим, що твої учні захочуть іти з
тобою.
Стефан Коді
Особистісно орієнтований урок – це навчання, центром якого є
особистість дитини, її самобутність, самостійність: суб’єктивний досвід кожного
спочатку розкривається, а потім узгоджується зі змістом освіти. Визнання учня
головною фігурою всього освітнього процесу – це і є особистісно орієнтована
педагогіка.
Урок української мови, 7 клас
Урок літературного читання, 1 клас
Урок літературного читання, 3 клас
Урок математики, 1 клас
Урок математики, 3 клас
Урок математики, 6 клас
Урок фізики
Урок англійської мови, 6 клас
Урок історії
Урок літературного читання, 1 клас
Урок літературного читання, 3 клас
Урок математики, 1 клас
Урок математики, 3 клас
Урок математики, 6 клас
Урок фізики
Урок англійської мови, 6 клас
Урок історії
Не так важливо вчити дітей, як потрібно створити ситуацію, у якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням.
К.Роджерс
Детальніше тут: http://ivanushunsoroku.webnode.com.ua/navchaln%D1%96-tekhnolog%D1%96i/osobist%D1%96sno-zor%D1%96entovane-navchannya/
Не так важливо вчити дітей, як потрібно створити ситуацію, у якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням.
К.Роджерс
Детальніше тут: http://ivanushunsoroku.webnode.com.ua/navchaln%D1%96-tekhnolog%D1%96i/osobist%D1%96sno-zor%D1%96entovane-navchannya/
Не так важливо вчити дітей, як потрібно створити ситуацію, у якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням.
К.Роджерс
Детальніше тут: http://ivanushunsoroku.webnode.com.ua/navchaln%D1%96-tekhnolog%D1%96i/osobist%D1%96sno-zor%D1%96entovane-navchannya/
Не так важливо вчити дітей, як потрібно створити ситуацію, у якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням.
К.Роджерс
Навчати – це значить знати, куди ти можеш піти і створити шлях таким цікавим і приваблюючим, що твої учні захочуть іти з тобою.
Стефан Коді
Особистісно орієнтоване навчання – це навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самостійність: суб’єктивний досвід кожного спочатку розкривається, а потім узгоджується зі змістом освіти. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу – це і є особистісно орієнтована педагогіка.
Детальніше тут: http://ivanushunsoroku.webnode.com.ua/navchaln%D1%96-tekhnolog%D1%96i/osobist%D1%96sno-zor%D1%96entovane-navchannya/
Не так важливо вчити дітей, як потрібно створити ситуацію, у якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням.
К.Роджерс
Навчати – це значить знати, куди ти можеш піти і створити шлях таким цікавим і приваблюючим, що твої учні захочуть іти з тобою.
Стефан Коді
Особистісно орієнтоване навчання – це навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самостійність: суб’єктивний досвід кожного спочатку розкривається, а потім узгоджується зі змістом освіти. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу – це і є особистісно орієнтована педагогіка.
Детальніше тут: http://ivanushunsoroku.webnode.com.ua/navchaln%D1%96-tekhnolog%D1%96i/osobist%D1%96sno-zor%D1%96entovane-navchannya/
Немає коментарів:
Дописати коментар